busraatessahin Merhaba tüplerimi bir buçuk yıl önce doğumla beraber bağlattım. Şimdi 12 gün geçti adetimi ve dün kahverengi leke geldi. Devamı gelmedi. Sadece vajinal bölgede batmalar var. Tüpler bağlıyken hamile kalan çok var mı?