Mym Merhaba!Kızlar 28+5 haftalık hamileyim ilk hamileliğim bu zamana kadar 5 kilo aldım😕 sizce normalmi?Benim gibi olan varmı aranızda?🙋♀️
Aysesare Mym bünyeden bünyeye değişiyor bence 😊 ben 6 kilo aldım 36.haftadayım arkadaşım 16-17 kilo almıştı
ElifLeyla Mym aynı haftadayız bende 28+5 69 kilo ile gebe kaldım ilk haftalarda zayıfladım sonra almaya başladım şimdi 76 kiloyum 😌 inşallah çok daha almam. Bebişiniz kaç kilo
Deniizzz Aysesare çok iyi ya özel birşey yaptınız mı yürüyüş pilates yada özel bir beslenme programı?
Tugba2626 Deniizzz 26. Haftada başladı benim kilom . Stres yapma alırsın ben çok stres yapmıştım bebek beslenemeyecek diye . Maşallah iyi
Aysesare Deniizzz şöyle söyleyeyim özel olarak hiçbir şey yapmadım. Aklıma ne geldiyse yedim pilavsa pilav, meyveyse meyve , gece 2de bile yemek yediğimi hatırlıyorum 🙈 şeker probleminiz olmadığı sürece kendinizi çok kısıtlamayın derim
Mym ElifLeyla Çok iyi👌Bebeğimin kilosunu henüz bilmiyorum 😕yarın kontrolum var onda doktoruma sorucam eğer izin verirse ultrason yaptırmak istiyorum doğana kadar.Amerikada yaşadığım için 4 kez ultrason yaptılar bu zamana kadar.Çok yapmak bebek için zararlıymış o yüzden.
Kubrakuzey Badesmom bide 40 alanlar var😂😂 zor değil 24 saatin yaklaşık 20 saati sürekli yiyosun ve alıyosun 🤣🤣
Kubrakuzey Badesmom ilk gebeliğime 56 ile başladım 96 ile doğuma girdim şaka bir yana nasıl aldım bende bilmiyorum 🤷🏻♀️😂 şuan 69 ile başladığım gebeliğimde 66ya kadar düştüm 21+3 haftalığım 70 kiloyum totalde 1 kilo almış gibi görünsem de doktorlar 66dan hesaplıyorlar 4 kilo almış oluyorum 3 hafta öncesine kadar çok dikkat ediyordum ama şuan nefsime hakim olamıyorum bu 4 kiloyu da bu 3 haftada aldım zaten yine sonum pek hayırlı görünmüyor 100le doğuma gircem sanırım 🤔🤣🤣
Aysegulkinyas Badesmom bu yemekle ilgili degil bunye meselesi yargilamak hic hos degil bende 23. Haftamdayim 5 kilo aldim
Mym SevcanKumluca Canım o haftalarda bende öyleydim kilo almamıştım.20 haftalıktan sonra almaya başladım
Aysegulkinyas Aysesare kesinlikle oyle bunye meselesi o kadar yedim diyorsunuz ama almamissiniz ne guzel keske bende bu kadar sansli olabilsem 😂
Badesmom Kubrakuzey ya sağlıklı bir durum değil ileride diyabete yatkınlık oluşturuyor bende gebelik şekeri olduğundan heralde korkuma aç geziyorum. Yiyebilseydimde istemezdim çünkü o kadar kiloya kesin çatlardım. Yinede gönlünün istediğini özgürce yiyebilmek güzel olsa gerek hastalık düşünmeden
Mym Kubrakuzey 😂😂Canım doktorunda normal diyorsa yapacak bişe yok o zaman.Bu arada ilk gebeliğindeki 40 kiloyu nasıl aldın çok merak ettim☺Banada öğret😂
Zeytinusss Kubrakuzey canım bende 19+5 haftalık hamileyim. Çok kilo aldigimi düşünüyorum 58 ile başladım 70 ti en son tartildigim da.. korkuyorum artık sende bir sorun varmıydı neden kilo aldığına dair ? Bu gidişle bende yüz kilo olacam 😅 ve doğumdan aldığın kiloları verebildinmi
Sofita 35. Hafta 10 kilo oldu su an, son iki haftadir hic almamisim sukur. 12 ile girersem doguma yeter bana insallah daha cok almam.
Badesmom Aysegulkinyas kimseyi yargılamadım sadece nasıl alıyolar düşünemiyorum dedim 10 15 kilo zaten normal ama kimse kusura bakmasın sağlık problemi yoksa 30 küsür kilolae normal değil gebeliğe yüklemek anlamsız
Yares Aysegulkinyas amann veriliyor valla oğlumda 22 ye yakın aldım 28 kg verdim ekstra 6kg gitmişti ☺️
Durununannesi80 Aysegulkinyas 25. Haftadayım 15 kilo aldımm Ama mutluyumnn bebeğim kilolu olsun iri olsun istyorum 😈ve hala yiyorum eminim dogurduktan snra eski kiloma dönerim 55 ile kaldım
Aysesare Aysegulkinyas valla ben çok alacağım diye korktum açıkcası 😂😂😂😂 62yle hamile kaldım dedim ben 75-80 i görürüm
Kubrakuzey Badesmom vallahi ben ilk gebeliğime kadar dünyaları yerdim ama gram değişmezdi kilom gebelikte ne oldu anlamadım🤔 ama gerçekten özgürce yemek çok güzel bi duyguymuş şimdilerde anlıyorum🙄 nefsinize hakim olabildiğiniz için sizi kıskandım şuan. Resmen midem bağırıyor benim😂😂 evet çok sağlıksız biliyorum o yüzden bu sefer düşünerek yemeye çalışıyorum ama çok da başarabildiğim söylenemez🤔
Nurseyma Mym benim doktorum normal dedi Bende 28+6 haftalığım ve 6 kilo aldım çok güzel kilo alımın oldu çöl dikkatli gittin dedi