Merhaba 30 dan sonra hazırlanmaya başlamıştım ben , iyi ki de öyle de yapmışım son zamanlarım çok sıcaklara denk geldi dışarı çıkmak zor oldu (Ağustos ) , son 2 haftam da da ağırlaştım hep evdeydim nerdeyse , birde hazırlanmaya başlayınca eksikler ortaya çıkıyor , o yüzden rahat rahat hazırlanmak istiyorum dersen yavaştan başlamak en güzeli , hamilelik de belirsiz bir süreç sonuçta aklın rahat olur 🌸🌸 sağlıkla gelsinler