Oglanannesi Pazartesi 6 gibi sezeryan oldum 33+5 doğum yaptım henüz bebeğimi göremedim yoğun bakımda dua edin lütfen henüz daha erkendi inşallah bir an önce sağlığımizq kavuşuruz bebeğimde bende Rabbim tüm şifa bekleyenlere safi ismiyle şifa versin inşallah 🤲
EsoMom_ Oglanannesi Allahin izniyle bişey olmaz korkma benim kuzenim 32. Haftada doğum yaptı bir ay sonra bebeğimi kucağına aldı korkma sen için rahat olsun İnsallah kısa zamanda bebişine kavuşursun canın :)
Zge12 Oglanannesi canım benim öncelikle gözünüzaydın Rabbim analı babalı büyütsün ömrü bahtı güzel olsun evladınızı size bağışlasın inşallah çıkar hemen hayırlısıyla kuzum sanada geçmiş olsun sende en kısa sürede toparlanırsın inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🩷🩷🩷🩷
EmellC Oglanannesi korkma canım bişey olmaz. Sağlığı için biraz daha gelişsin diye kalıyorsa yoğun bakımda kalsın yeter ki bir problem olmasın. Rabbim sağlıkla sıhhatle kavuştursun ❤️
Baklavaseverim Oglanannesi Gözün aydın bebeğim hayırlı olsun İnşAllah en kısa zamanda kucağına alırsın yavrucuğunu Rabbim önce Vatana Millete sonra size hayırlı evlat eylesin sağlıkla büyütün bebişin şu an emin ellerde göreceksin emzireceksin emziremesen bile sen yedireceksin çok güzel günleriniz olacak Allahın izni ile bu süreçte dik durmaya bak sen ne kadar iyi olursan kuzucuk ta o kadar iyi olacak kendine sağlığına dikkat et sağlıklı güzel beslen öğünlerini aksatma sağımları eksiksiz yap bol bol dinlen bebiş gelince enerjiye ihtiyacın olacak
Oglanannesi EsoMom_ inşallah cnm Amin benim oglanda 33 haftalk doğmuştu şimdi kızımda aynı şekilde 33 haftalık doğdu ama işte solunum skntisi ve kalp atışları düzensizmis biraz ondan tedirginim
Oglanannesi Zge12 Cook tşk ederim cnm Allah razı olsun Rabbim bekleyen herkese sağ salim kucaklarına almayı nasip etsin inşallah
1ErkekkkAnnesi Oglanannesi sağlıkla kucağınıza alacaksınız inşallah merak etmeyin dinlenin bol bol bebişinize enerji toplayın ilk gebeliğimde 31+5 de doğum yapmıştım şuan 5 yaşında çok şükür haftası da çok küçük değil iyi bence çabucak toparlıyorlar 🌸
Oglanannesi 1ErkekkkAnnesi bende birtane daha erken doğum vardı çok şükür oğlum 8 yasnda şuan şimdi kızımda aynı şekil doğdu solunum skntisi ve çarpıntısı varmış
1ErkekkkAnnesi Oglanannesi toparlar Allahın izniyle inşallah sağ sağlim kavuşup kucağınıza alırsınız inşallah 🌸