Selam canım anneler 39+2 haftalık hamileyim. Pazartesi 40+1de doğumum olcak. Bebeğim 3200 şuan biliyorum zayıf değil güzel bir kilo doğum için ama çevremde benden önceki haftalarda doğum yapan herkesin bebeğinin kilosu daha fazlaymış. Biraz kafama takıldı açıkçası. Sizce normal mi