Nsrin ilk doğumum sancım falan yoktu 40+5 de sabaha karşı evde suyum geldi araştırdım doğum başlangıcı biraz daha uyudum sabah 9-10 gibi hastahaneye gittim 2 cm acilmam vardı 24 saat içinde ,3 kere suni sancı verdiler anca sancim geldi ve kesi atılarak normal doğum yaptım. İkinci doğumuma daha 4 hafta varken sancılarim geldi hastahaneye gittim 8 cm acilmam varmış neredeyse evde doğuracaktim 😂 ama şimdiki gebeligim nasıl olur bilemem ama gelsin artık taşıyamıyorum çok ağırlaştım