Krmm09 Merhaba kızlar bu ilk gebeligim ve fazla muayeneye gitmiyorum cok bilgim yok araştırdım kadarıyla hamilelikte bazı aşılar var siz hamileliğin boyunca ne yaptınız hangi aşılar ve işlemlerden geçtiniz 20+3 haftalıgım
Yenibirannee Krmm09 bir tetenoz aşısı olunuyor ama belirli aralıkla kan tahlili ve idrar tahlili alıyorlar ben bugun verdimm mesela 31+2
3boysmom Krmm09 tetenoz oluyorsun canım genelde 20.haftadan sonra olunuyor ben ilk dozu 20 de 2.yi 28 haftamda oldum. sağlık ocağına gidip hemşireyle veya doktorla görüş istersen bi🙏 birde bazı aralıklarla kan idrar istiyorlar o kadar
Krmm09 3boysmom sağlık ocağında kaydımı yaptım kan uyuşmazlığı olduğu için çağırıyorlar değil mi Bunun gibi şeyler için
3boysmom Krmm09 evet bazen burda okuyorum bazıları aranmıyomuş hiç gidince söylüylarmış anca. ben hiç öyke bi sorun yaşamadım hemşirem her zaman arar yazar muhakakk bana ben unutsam bile🙏
Yenibirannee Krmm09 hayır gebeliğin 21-28 haftaları arasında vuruluyor. benim doğumlarım yakın olduğu için 3. dozu olmadım doktorum bana bıraktı kararımı ama 2 doz oldum