Hazelcik Kızlar ilk gebeliğimde kesin olarak hissetmem 19+2 yi bulmuştu şuan 16+5 haftalık hamileyim. İkinci bebekte daha erken hissediliyor diyorlar yaşayan var mı? Haftasını hatırlayan var mı? Çok merak ediyorum ilk ne zaman hissedeceğim acaba…
3boysmom Hazelcik ben ilk gebeliğimde 20de hissetmiştim şimdi yine 20de hissettim. benimkiler şuan ikiz belki tek olsa daha erken hissederdim bilemiyorum🥰
melsaanne Hazelcik ilkinde 21. Haftada hissetmiştim ikincide de 16 17 gibi sanki ufak ufak bir şeyler hissetmeye başladım ama yine net hissetmem 21. Haftayı bulmuştu 🥰