Mgeee31 depend banyo havlusu kendine 2 çift çorap rahat terlik bence en olmazlar bunlar canım havlu ordan da temin ediliyordur belki ama ben götürdüm sezeryan oldum ilkimde heryerim batikondu banyo yapıp giyinmistim izin vermişlerdi zaten su geçirmez bant var. Terliği de rahat al canım hatta ustden ayarlananlardan alman daha mantıklı bazen 38 alıyorsun anesteziden serumlardan ayağın ister istemez şişiyor ustden ayarlarsin açarsın az yani 😘