kaktuscicegi_ benim ilk doğumum oğlum 38 haftada normal doğdu kilosu 3800 kızım 38+4 doğdu kilosu 3525 doğdu ben belki saçma gelicek ama ikisinde de mantı, yeşil soğan, kokoreç, semizotu ve Mısır yedim son zamanlarda( özür dilerim bunları yazdığım için ama belki faydalı olur). Oğlumda 8 kilo aldım, kızımda 10 kilo almıştım.10 yıl sonra tekrar bir gebelik yaşıyorum bu nasıl olur bilmiyorum.80 kg ile gebe kaldım 77 ye düştüm artık 3 ayı bitirmek üzereyiz bakalım nasıl olcak.