ebruu060619 Kızlar bu durumu yaşayan var mı normalde 8+6 günlük gebeyim fakat doktor 8+3 dedi lütfen benimle tecrübelerinizi paylaşabilirmisiniz ?
Mihrasina_ ebruu060619 ben 10+5 im bugün 9+6 göründü doktorum 2 seferde aynısı çıkınca geç döllenme dedi 1 hafta adet tarihimi ileri çekti senin fark çok az zamanla kapanır o fark
Mihrasina_ ebruu060619 korkacağın bir şey değil yani bir bakarsın 1 hafta ilerde bile çıkabilir bebeğin gelişimiyle alakalı birazda
Boysmom2 ebruu060619 Henüz çok küçük bu tür durumlar olabiliyor ilerleyen haftalarda zaten çok hızlı gelişmeye başlıyor hatta haftasına göre ilerde bile olabiliyor o yüzden endişe etme 😊🌸