[silindi] Kızlar napıyosunuz kızlaar 🫠 ben kocimi arkadaşlarının yanına gönderdim, kızım uyuyor öyle forumda takılıyorum 🫠 uyanık birileri var mıdır acaba 🥲
ikiprensesannesi___ [silindi] bende şimdi misafirlerimi uğurladım iki kızımın ağlama sesi eşliğinde forum keyfi yapacam (şüpheli) 🤣
Aaayseeert [silindi] bende öyle boş boş bakınıyorum hatta çok sıkıldım eğlenceli yazılar var mı diye bakıyorum ahhahaha
ozlemikka [silindi] çok sırt ağrım var doğumuma bir iki hafta kaldı iyice zorlanıyorum artık. Bu kadar sırt ağrısı çeken var mı acaba
Evo12 Bende kızımı uyuttum yeniden uyanmasını bekliyorum ve moral bozukluğumu forumda bişiler okuyup yorum yazarak gidermeye çalışıyorum🥹
[silindi] Evo12 şimdi okudum postunu. Allah sabır versin. Lohusa kadının yanına surat, tavır yapacak kimse gitmesin ya. Eşin de arada kalmasın bi zahmet anasına laf geçirsin. Sen lohusasın sütlüsün yazık günah
[silindi] Aaayseeert ahhshshshshs benim evime o şekilde gelen ya geçip yatar ya erkenden gider onlarla mı uğraşcam gı 😂
Evo12 [silindi] yani niye bu kadar arada kaldı bende anlamadım. Bence oda hala şokta. Doğumum biraz zordu biraz yıprandık. Olmadı kendim uyaracağım.
Aaayseeert [silindi] bende gözlerinin içine bakıp esniyorum da yok anlayış 0 ahaahhaahh millet arsız olmuş
[silindi] ozlemikka o haftalarda ben de ağlayacak oluyordum sırt ağrısından canım. Sağlıkla kavuş inşallah
Aaayseeert [silindi] ay huyum kurusun asla yapamıyorum arsızlık bana biraz öğretin akıl verin ahajajajaj
[silindi] Evo12 aranızdaki samimiyet nedir bilmiyorum tabii ama annenin de bana bilet al gideyim demesi de doğru gelmedi bana. Annen senin için orda sonuçta
Evo12 [silindi] evet ama annem hasta yürümekte bile zorlanıyor. Çok gelemiyor böyle rahatsız ortamlara
Aaayseeert [silindi] ahhahahahah doğru . Ya yapım gereği insanlara bi şey diyemiyorum ama eskisi kadar değilim insanlar bebeğimi kaybettiğim dönem de çok kırdı beni ondan sonra akıllandım