Bir1kelebek Bu 12. Gün testi gündüz yaptığım zaman çektim böyleydi akşam kasıklarım sancılandı çok da az bi akıntım oldu az önce yaptım tekrar işte ilk paylaştığım resimdeki 12 gece yazan silik çıktı gece olduğu için mi yoksa çatlamış mı
Turaned Bir1kelebek 12gun yumurtlama olmus gecede catlamis degerlendir bu uc gunu yumurtlama gunu catlama birde ertesi gun bedede boyle oldu
Bir1kelebek Turaned sabah değerlendiricem akşam da değerlendirsem mi yoksa ertesi gün mü olsa artık gerçekten tüm tuşlara bakmak istiyorum olsun diye
Bir1kelebek Turaned ben cumartesi pazar değerlendirdim dedim ki pazartesi de boş kalsın ama yumurtlama oldu o yüzden salı sabah değerlendirmem gerek 😬😬 bide çarşamba dimi canım
Turaned Bir1kelebek ben naptim biliyomusun 6eylyl yumurtlama gunu oylen ve aksam degerlendirdim 7eylul catladigi gunun sabah aksam degerlendirdim bu gun ama degerlendire bilmedim cunki kayinpederimin yaninda hastanede refaktciyim insallah hakkimizda hayirlisi
Turaned Bir1kelebek evet aynen oyle silik olana kadar degerlendir onemli olanda o silik zamani cunki catluyo gebelik o zaman olusuyo bende bilmiyodum eczanede bir kiz bana anlatdi
Bir1kelebek adatuna ya bugün çok sancım oldu aşşşırı sağ kasığım da iğne ipne batıp duruyor ve yumurtlama akıntısı geldi baya sence yumurtlama olmuş mudur ben olduğunu düşünüyorum bugün yarın değerlendiricem