Sarımsağı rendeleyip ağrıyan dişin üzerine koyun ve uzun bir süre kalsın sarımsağın acısı ilk başta rahatsız ediyor ama dayanın geçiyor, ben 14. Haftadan beri 20lik diş ağrısı çekiyorum 37+4 oldum hala çekiyorum yaptırmama izin vermedi doktor ve ancak bu şekilde dayanabiliyorum çok çok zorda kaldığım zaman parol içiyorum