Selam kızlar normalde belirtilerin cinsiyetle alakası olmadığını düşünürüm 2 kızım var ve ikisinin hamilelikleri birbirinden çok farkli geçti. Şimdi de 12+4 hamileyim haftaya cinsiyeti öğrenmek için gidicem kontrole. 2 kızımda da karnım yuvarlakti şimdi farkettim de karnım sivri çıkıyor. 3. gebelik olduğu için çok erkenden beliginlesti. Gönlümden geçen 2 kızdan sonra erkek olmas insan olmayani istiyor. Başta sağlıklı ve hayırlı evlat olması