Nazliip Kızlar 11+2 olduk ama belimin ağrısı bir yandan kasık ağrılarım bir yandan uyuyamıyorum düzgün daha çok başındayım ama nasıl geçecek bu günlerrr
vanilya_kokusu_ Nazliip bende 11+1 im midem bulanıyor sadece bide yorgunluk var sürekli ne zaman gecer bilmiyorum ama geçsin artık kusmaktan yoruldum 😞
Piercepierce 8 haftalık gebe + omurga ağrım rahatsızlığımdan var + 36 sığır 🐄 tarla işleri bahçe işleri sabah 8 akşam 9 eve giriş ve 2 yaş kızım var çok zor :/ yaş 30
vanilya_kokusu_ Piercepierce çok zor gerçekten ya Allah yardımcin olsun annemde çok yaptı Gebeikeen tarla hayvan işleri
Piercepierce vanilya_kokusu_ 2 aylığına gezmeye geldim anlayış yok çalıştırıyorlar kv KB . Bir kerede sormadılar nasıl gidiyor iyimisin diye
vanilya_kokusu_ Piercepierce Allah yardımcın olsun ya şans işte malesef Allah herkesi iyi insanlarla karşilaştirsin
vanilya_kokusu_ Nazliip ben 24 saat Allah’ım sabah kuş akşam kus şimdi de bulantıdan uyuyamıyorum ağladım sinirden artik Allah afetsin 😞
Nazliip vanilya_kokusu_ benim sabahları şiddetli oluyor çıkarırsam rahatım diğer türlü gün boyu mahvediyor