24 yaşındayım ikinciye hamileyim. Ve asla ama asla başka çocuk istemiyorum hamileliği doğumu sonrasını kaldıramıyorum ailemden uzakta yaşıyorum. Çocuk bakmak kadar zor bişi yok bu hayatta asla istemediğim için tüplerimi bağlatmak istiyorum doktorum sen ne istersen onu yaparız dedi. Ama ölüm var kalım var ileride pişman olma dedi? Sizce ???? Fikirleriniz