Kızlar selam,
Ben ilk bebeğimde herşeyi kaynatıyordum. Fakat bebekle ilgilenirken tencerede su bittiği için erittiğim biberonlar ezikler vs oldu. Şimdi 2. Gebeliğimde almak istiyorum ama kafam karışık.
Hem yer problemi yaşamak istemiyorum mutfak tezgahım küçük hem de gereksiz harcama yapmak istemiyorum. Ama bir yandan başıma gelecekleri de biliyorum. Öneriniz nedir?