Glcaaann Kızlar perşembe günü kan vermıstım beta200 çıkmıştı 5 gün sonra gittim ultrasonda kese gözükmedi 5 haftalık sayılıyor son adet tarihine göre . Sizce kese neden yok
yellowchick Glcaaann daha kese gözükmesi için erken bu değerle gözükmez zaten .1500 değer olunca vajinal 3000 üstü olunca karından ultrason ile gözüküyor geç döllenme de olabilir hemen gözükmeyebilir stres yapmayın 7-8.haftada gören var 🌸
efnanhiraa Glcaaann beta değerin düşükte ondan kesen gözükmüyor 200 5 gün sorna tahmini 900 felandir diye düşünüyorum vajinal usgde 1.500 2bin arası gözüktü 3 bin ve üstü karından yani senin beta değerin 4 5 gün sonra gözükür karından