Merhaba kızlar bugün 7+4′üm ama son bir haftadır özellikle doymuyorum sürekli acıkıyorum böyle kan şekerim düşüyor gibi saatte bir acikiyorum.Normalde bu haftalarda iştahsizlik oluyormuş sanırım ama bende tam tersi oldu bı iyi bişey mi bilmiyorum da aynı seyi yaşayan varmı yada bu haftada olanlar ne durumdasınız.Sadece 3 kere kustum öyle midem bulantım yok sadece koku hassasiyetim var birazcık