bebess Bugün doktora gittik kızlaaarr Bebeğimin kalp atışını duydum herşey yolunda gelişimi çok iyiyimişş Mutluluğumu paylaşmak istedim 🥹 Rabbim isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın 🫶🏻
thetwinmom bebess gözünüz aydın o sesi 5 sene bekledim o kadar heyecanlı ve güzeldi ki şimdi yolu yarıladık biz 22 haftadayız sağlıkla büyüsün bebeğiniz sıkı sıkı tutunsun size 🥹🌸
EmellC bebess hamdolsun gözünüz aydın rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin. Ben dün kimyasal gebelik geçirdiğimi öğrendim hayırlısından sağlıklısından bana da isteyen herkese de nasip etsin rabbim ❤️