Merhaba kızlar gebelik şüphesiyle kan vermiştim 18 ağustosta sonra gebelik çıkmıştı. Doktor folik asit verdi ama kan değerlerimde folat değerimde vardı. Hatta ay folat’ım iyiymiş yeşillik yediğimden vs diye de anlamlara vs söylemiştim. Neyse bir kaç zaman sonra bakıyorum folat değerim silinmiş. Ne alaka. Böyle olan var mı neden böyle yapılır ki.