eniseda evet hem 6da hemde 9.haftada oldu 1günden fazla sürmedi, 2yıl sonra normal hamile kaldım aynı haftalarda ondada oldu lekenme sonra hemen geçti bidahada olmadı ve olmaz inşallah, artışı ve rengini kontrol edin, coraspini bırakmıştık biz ve progestan dozunu artırmıştı doktorum önlem amaçlı