can48 nişan tek başına doğum başlatmıyor diye biliyorum. Nişanım geldi ama sancım yoktu 2 gün sonra sancım başlayınca doğum yaptım. Daha öncesinde yorum okurken 1 hafta bile geçiren olduğunu görmüştüm. Hastaneye gittiniz mi yâda doktora danıştınız mı? Benim doktorum kanama olunca mutlaka gidilmesi gereken bir durum olduğunu belirtmişti ama değişebilir tabii. Ulasabiliyorsanız kendisine telefondan ulaşmak en iyisi