Minkowski07 benimde 20.hafta gibi tansiyon sorunum başladı alfamet başladık ara ara baya yükseliyordu 15-16 ları gördüm. Dr da da bazen panikten anksiyeden yüksek cıkıyordu. Öncelikle stresten tamamen uzak durun aşırı etkiliyor ben dizi vs izliyor kendimi yormuyordum cok şükür 38.haftada bebegimi kucagıma aldım, gebelikte olabiliyor tansiyon sorunu, ben her hafta kan ve idrar verdim 30.haftadan sonra protein kacagı ve alt ast degerlere bakılıyordu bunu ihmal etmeyin