Srgn bende başlık aradım ama bulamadım cnm o yüzden başlık açtım ya bnmde kontrolümde bişi cıkmadı ama ultrasonla baktı detaylı olarak gidemedim bnde yumurtlamalarımı akıntımdan bilirdim ama iki aydır akıntı falan yok hergünü degerlendiriyoruz abartısız ama niye böle bilmiyorum