Ben de 31+2’deyim, benim de ilk doğumum olacak inşallah, doğum 10 kasım gibi görünüyordu ultrason kağıdında. Kızımın kıyafetleriyle ıvırı zıvırıyla uğraşmak rahatlatıyor, sürekli doğumu düşünmek bi şey değiştirmeyecek diye kendimi tembihliyorum 😅 doktorum da ben de rahat davranıyor gibi geliyoruz ama akışa bırakmak, psikolojik olarak kendimi rahat hissetmek iyi geliyor. Ne olacaksa olsun kızlar biz neleri başarmadık ki kadınız sonuçta 🙃