Herkesın gorusune oncelıkle saygım var ama brn yenı cıkan ısımlerı pek beğenmiyorum ılk kızımın adını ZEYNEP SENA koydum ılk etap tek ısım düşünüyorum sımdı 2 kızım olacak 23 haftalık ona yakısacak ısım onerılerıne açığım uzun sure eskımeyecek lutfen ❤🙏