Zliha01 ilk çocuğum çatlatma iğnesiyle oldu ikinci kendiliğinden oldu maalesef 4 aylıkken kaybettim sonrasında kayıp ağır geldiği için hemen tedaviye başladım 5 ay klomen letu ovitrelle olmadı baktım olmuyor tedaviyi bıraktım bir defa adet gördüm ikinciyi görmedim hamile olduğumu öğrendim yine tedaviden kaynaklı olduğunu düşünüyorum sadece stress yapmayın gün saymayin doktorun dediklerine uyun yeterli stres en büyük düşmanımız kesinlikle çok etkisi oluyor