busrabez Merhaba, herhangi bir sorun yaşamazsınız sadece bir şekil değişikliği gibi düşünün. Benim rahmim de kalp şeklinde doktorum gebe kalmak ya da hamilelik ile ilgili hiç bir sıkıntıya yol açma dedi. Normalde rahim üçgen şekilde olur senin ki yukarıdan hafif içeri basık şekli kalbe benzediği için böyle deniyor demişti.