Selam kızlar, size birşey sormak istiyorum. Oksapar 6000 kullanıyorum tüp bebek ile hamile kaldım şuan 5 aylığım doğum sonuna kadar da kullanacağım. Oksaparı gardrobumda saklıyorum. 3 4 gün evde yoktum evdeki her yeri kapattım ve çıktım ama şuan çok korkuyorum sıcaktan ilaç bozulmuş mudur diye . Siz nerede ve nasıl saklıyorsunuz bozulmuş olsa anlaşılır mıydı sizce