Adetim 3 gün geçti 4+2 yım adetimden bir gün önce kan testi verdim 492 çıktı adet günümde pembe lekelenmem başladı iki gün sürdü ve her seferinde rengi koyulasmaya başladı bu yüzden korktum ve doktora gittim bugün betam 2794 cikti ama vajinal ve normal asla kesem görünmedi doktor dış gebelik dedi iki gün veriyorum takrar bakicam eğer kese görünmez ise iğne yapicam dış gebelik sonlanması için dedi iki gün sonra da 4+4 oluyorum kesenin gorunmesi mümkün olabilir mi başına gelen var mı çok üzülüyorum ya çok