Merhaba 4 gün önce planlı olmayan bı şekilde sezeryan dogum yaptım. Ayaklarımda diz altımdan parmaklarıma kadar aşırı şişlik ve sertlik var baya baya balon gibi oldu doktor normal dıyo bu durum nasıl gecıyo tecrübeli olanlar aydınlata bilirmi? Ve cok yoğun bas agrısı onun için kahve iç dediler başka etkılı yöntem bılen varmı?