mrvt94 Merhaba kizlar 9+3 haftalıkken doktor ultrasonda serviks bakdi ağrım var deyince serviks 30 normal dedi şuan da 20. Haftaya giricem kısa geldi bana sizce normal mi
mrvt94 busebasaran06 yani normal değil dimi çünkü bana da kısa geldi burda okuduğum kadarıyla ama bilemedim de burda sormak istedim