songul11 Merhaba kızlar 14 haftalık gebeyim başlarda bulantım çok az vardı ama şuan bulantılarım ara ara kusmalarım oluyor 3 ayını bitirenlerde azalıyor derler benim arttı benim gibi olan var mı
Yazmelegi_ songul11 ilk gebelikte 3 ay yoğun doğuma kadar hafif sürmüştü. Bunda da 14 oldum ama hafif devam ediyor
Mavininbiri songul11 Ben şuan 13+3 haftalığız, benimde aynı şekilde bitti sandım kaçgündür kötüyüm yine 🥲
2001busra songul11 27 haftadan sesleniyorum geçmiyor 2 gebeliğim onda da 36 haftalık doğdu 36 haftaya kadar kustum şu an hala kusuyorum çok kötü iğrenç bir şey
songul11 Ertkn ay inşallah ya başımı kaldıramıyorum resmen ilk zamanlar rahattım ama şimdi kötü geçiyor
songul11 2001busra ayy çok zormuş ya Rabbim yardımcımız olsun sağlıkla kucağımıza alırız inşallah canım
Katya1 songul11 32 haftalığız ne yazık ki hala kusuyorum + birde mide yanması eklendi🤷♀️ cok zor geldim bu haftalara rabbim yardımcımız olsun hepimizin 🙏
Mrsz Ben de 14+3 Üm 2 gün sonraya randevu aldım prilam bitiyor diye dayanamıyorum çok zor .ilk gebelikte 17-18 .haftada bitmişti bunda da o haftalara 1-2 hafta kaldı bakalım bekliyorum