Kızlar merhaba ben temmuz ayında gelişmeyen gebelikten kürtaj oldum sonrasında 1 ay sonra adetimi gördüm sonra vitamin kullanıyorum korunmasız ilişki oldu ve şuan 4 gün var regle ama şüphelerim var sıcak basması ara ara bugün hafif başım döndü test yapıyorum laboquick diye ama hep negatif çıkıyor ama ben hamile gibi hissediyorum yani az çok 2. Çocuğum olacak anlıyorum vücudumu yaşayan var mı böyle bir şey