MiranMomy Hareketlerini birkaç gündür tam kasıklarımda hissediyorum baş geliş olduğu için ayakları yukardaydı hep yukarıda hareket ederdi ama şimdi elleriyle kasıklarımda hareket ediyor sanki doğum belirtisi mi sizin de öyle mi
Slmshn MiranMomy buna kesin bir doğum belirtisi diyemeyiz. Ben 36dayım şu an .baş geliş olmasına rağmen aşağıda hareket hissediyorum haftalardır.
ddefnos MiranMomy doğum belirtisi değil bence ben 28.haftadan beri öyle hissediyorum baş geliş bebeğim benimde belli olmuyor neresiyle ne yaptığı ama vajinamda hissediyorum