Esra995 Sezaryen sonrası nasıl bir ped kullandınız lohusa pedi mi külot şeklinde olan yoksa büyük boy uzun ped mi kullandınız. Külot ped dikişlere zarar verdi mi
Pnrmrm87 Esra995 Hastanede çok çok ince yırtılabilir hasta külodu verdiler içine de uzun ped. Yedek de verdiler yanıma. Bir 10 gün onu kullandım. Sonra Depend’e geçtim. Yaklaşık 20-25 gün Depend kullandım aşırı rahattı.
Asi_07 Esra995 depeend kullandım ve aşırı rahattı yüksel bel olduğu için dikislerime de zararı olmadı yaklaşık 1 hafta kullandım sonra normal pede devam ettim
Esma006 Esra995 yok yukarısında kalıyor kilit olanı depend kullandım kenardan da yirtiliyordu çok iyi tavsiye ederim
valeriaa_ Esra995 depend kullandım kendi bedenmddn 1 beden büyük tercih ettm çok rahattı kanama aza indikten snra ped e geçtm
Nigar_A Esra995 ben de burdakı herkes gubi depend kullamdım.ama dr.um ilk kontrolümde sanırım 3gün yada 1haftaydı tam hatıelamıyorum artık bunu kullanma dikiş yerini terletmemesi lazım dedi. Ama bana rahat geldiği için önünü kestim dikiş yeri dışarıda kalacak şekilde kullandım.depend çok rahat ama ameliyyat yerinin hava alması da lazım haberiniz olsun Benim gibi kese bilirsiniz))
Daisyy000 Esra995 Hastanede normal uzun ped verdiler defalarca taştı çok ugrastim. Kesinlikle depend tarzı bisey öneririm
Smyye1B Esra995 Canped’in hasta külot bezini kullandım iki gün sonrasında doktorum sezaryen olduğum için onu gereksiz gördü enfeksiyon yapar dedi lohusa pedine geçtim 5.ci günüm bugün.
kubracyln Esra995 ilk gün hastanede hasta bezi kullandım sonra ebeler pede geçebilirsin dedi molpedin arkası geniş pedini kullandım yeterli geldi
Esra995 Sağolun güzel anneler sipariş vereym bende 31. Haftayiz erken ama çantamizi hazırlıyoruz artık 🎉
Turuncukelebek Esra995 ay kimse ayiplamasin ama ben bebek bezi koyucam birgün regl oldugumda baktım pedim kalmamış gece geç saatti bende oğlumun bezini kullandım bir kerelik yıllardır edemediğim rahatlığı yaşadım çok yoğun kanamam olur heryer batar asla batmadi o gün bugündür çocuk bezi kullandim oglumunkini sezaryen sonrasi içinde onu düşünüyorum
mira_0102 Esra995 kilot bez kulanmaniz daha iyi olur ,zaten sezeryan dan sonra dikiş yeriniz bant şeklinde zararsız bir şey le kapalı oluyor, doktor kontrolüne kadar kalıyor diye hatırlıyorum,ben kilot bez kullandım çok rahati hiç bir sıkıntı yaşamadim