mutlumoomm Sultiss00 eşimle ilk buluştuğumuz yer Mihrimah camiiydi çok hoşuma da gitmişti Mihrimah koymak istiyorum 🫠
senaaaaaaaaaa Gul1402 genelde erkek ismi diyen çok oldu :( ama unisex isim ya benim öyle bir düşüncem olmadı hiç
Gul1402 senaaaaaaaaaa ya bence Bilge erkek ismi değil ki eğer ki bilgehan veya bilge Kağan olsa neyse de . Hatta zarif bir isim
senaaaaaaaaaa Gul1402 aynı fikirdeyim söylenişi çok zarif geliyor bana da 🥰 iyi ki kimseyi dinlemedim çok severek söylüyorum ismini ♥️
Serde55 Sultiss00 Zümra ve Aden anlamı yanlış bilinen isimler zaten. O yüzden seçim kolay olmalı: bir tek İnci kalıyor 😁
Serde55 Sultiss00 https://bebegimeisim.blogspot.com/2021/07/aden-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1