Kızlar 11+0 da hiçbirşeyim yokken oturduğum sandalyeden kalkınca şiddetli bir kanamam oldu ama öyle böyle değil üstüm başım yerler hepsi berbat . Tabi ben suyum sandım ilk başta ağlayarak doğum haneye gittim bebeğimin kalp atışları devam ediyordu kesenin dışında oluşqn bi kanamaymış . Bebeğimin yaşıyor olması mucize gibiydi gerçekten sonra dr yatış verdii ve progestan başladık şuan kanamam yok ama sebebini çok merak ediyorum başına gelen var mı acaba size ne dendi ?