Eda123- Deletedmom_297 Düşük tehlikesi vs. Diyorlar sürekli şimdide acile gidiyorum. Alttan 1 kere baktılar. İnsanlar kafamı karıştırıyor
aysezgi Eda123- İlk 12 haftada düşükler çok sık görülüyor. Denk geliş gibi düşünebilirsiniz bunu. Başka bir sebepten düşen bebekleri vajinal ultrasondan dolayı düştüğünü düşünüyorlar. Benim ilk 12 haftada lekelenmem de vardı. Riskli bir gebelik gibi değerlendirebilirsiniz. Sürekli bakıldı. Bir zararı yok bebeğinize.
Oz_bebek9396 Eda123- alttan ultrason cihazı sadece ilişkiye girilen yere kadar giriyor ondan sonrası zaten rahimçi oluyor orası da sıkı sıkıya kapalı doğumda sancılar başladığında açılııyor bebeğe veya başka bir şeye zararı yok ilişkiye girerken ki aynı acı veya ağrı diyebiliriz veya ağrısız acısız kişiden kişiye değişiyor
Deletedmom_297 Eda123- alakası yok doğuma kadar alttan bakılan kadınlar var tercih sizin sağlıcakla alın kucağınıza
atesvesu Eda123- iki kere alttan muayene oldum hiç bir şey olmadı tüp bebek ile gebe kalanlara hep vajinal olarak bakıyorlar düşük sebebi değil canım
Eda123- ESLEM16 3 gün önce keseye baktı net göremedi. Tekrar gel dedi kan aldı. Beta Hcg yükselmişti. Tekrar görmek için bakacak büyük ihtimalle
Raincu Eda123- banada hep alttan baktılar ilk haftalarda sonra normal karından bakıldı. Bende sizin gibi düşük falan olur mu diye sormuştum doktora hayır öyle birşey olsa bakar miyiz sence demişti ve içim rahatlamıştı. Hatta 13. Hafta da bir iki damla kan gelmişti ve doktor eliyle bakmıştı hicbirsey olmadı çok şükür. Kalbinizi ferah tutun
busbusv Ben de beşinci ve yedinci haftamda o şekilde muayene oldum kesem kasılmıştı net görebilmesi için. Doktor riskli görmüyorsa sorun yok, çok şükür bir sorunda olmadı. Ama sekinci haftamda artık alttan bakmayalım demişti.
Eda123- aysezgi Teşekkür ederim İlk gebeliğim aşırı tedirginim. Allah’ın izniyle bişey olmaz inşallah 🙏
aysezgi Eda123- amin inşallah 🙏 ben de sizin gibiydim ilk başlarda. O zamanki doktorumun da sağ olsun iletişimi biraz farklıydı. Sağlıcakla kucağınıza, kucağımıza alırız bebeklerimizi inşallah 🙏🌸
Catperson Eda123- doktor gerekli görürse yapıyor, endişelenecek bir şey yok 🌸 İlk iki muayene benim de alttandı. Çok küçüktü karından zor olur diye.
aysezgi yasemin110421 kanamaların sebebi ilk başta bulunamadı. Progesteron kullandım. O dönem 1 ay kadar vajinal muayene yapmadı hatta doktorum. Sonra ben tekrar ısrar ettim. Çünkü lekelenme varsa mutlaka vajinal muayene yapılması gerektiğiyle ilgili bir video izlemiştim. Ve muayenede ceviz büyüklüğünde polip gördü rahim ağzında. Onu aldırdım ve çok şükür o günden beri lekelenme kanama yaşamadım. Ama lekelenmenin sebebi neydi bilemiyorum. Zaten 12.haftadan itibaren azalması da bekleniyordu plesentanın devreye girmesiyle birlikte. Polip de tam o dönemde görüldü ve alındı. Tam sebebi belli değil bu sebepten.