Aleyna_Yilmaz Herkese merhaba. 2. Bebeğime hamileyim bazı zamanlar karnımda ağrı oluyor belli bir yerde oluyor hareket etmeme bıle engel oluyor bu durumu yaşayan var mı ?
aybalasmom Aleyna_Yilmaz kaç haftalık hamilesiniz. Bende de vardı hala da var doktor normal dedi başka bir şey demedi🤷♀️
melsaanne Aleyna_Yilmaz daha yeni hamileymişsiniz rahmin büyümesine bağlı yaşanan ağrılar olabilir diye düşünüyorum
aybalasmom Aleyna_Yilmaz o da olabilir tam bilemem. Bende de olmuştu hatta doktor muayene ederken de acıdı canım sordum normal dedi ben de başka sormadım hiç
dedimolabilirrr Aleyna_Yilmaz kız bebeğe mi hamilesiniz benimde oluyordu bir anda bıçak saplanır gibi olup geçiyordu kendiliğinden. Çevredekiler kız bebekte olan burç ağrısı dediler ama geçti ilerleyen haftalarda 🫠
Aleyna_Yilmaz dedimolabilirrr Cinsiyeti erkek ama ilk gebeliğim kız bebegıydı . Ara sıra ondada oluyordu daha sonra gecıyordu bu bıraz uzun sürüyor
susaMom_ Aleyna_Yilmaz Canım haftan küçük rahmin büyümesine bağlı bir ağrı oluyordur 18. Haftalarda düzeliyor gibi oluyor ya da alışıyorsun bilemiyorum benimde 2. Gebeliğim 2.de daha çok hissettim bende ağrısını ilkinde bu kadar yoktu