Busmumyy Çok heyecanlıyım çoook 36+1 bebek 3.440 kg 51 cm her an doğum olabilir ya da verilen sezeryan tarihini bekleyebiliriz sizler nasılsınız arkadaşlar
deryakrgz Busmumyy tarih ne zaman verildi 🙄 bebek bide doğum kanalında mı ? Bende 36+6 yım. 36+4 de kontrole gitmiştim. Bebek daha doğum kanalında değil. Olası bir doğum beklemiyorum demişti doktorum. Eylülün 18 sezeryan günü aldık 🤗
hayalperest2310 Busmumyy maşallah canım bebeğin kilosu baya ilerde canım sanırım aynıyız hemen hemen aramızda bir gün var bende normal doğumu bekliyorum
bellaaaa Busmumyy 36+3 üz şuan yarın kontrol var bebeğin kilosuna göre karar vereceğiz doğum şekline sizin bebek iri diye mi sezaryen kararı verildi yoksa siz mi istediniz
curlyanne Busmumyy 35+4 olduk ama olası bir durum için sezeryan tarihi vermedi doktor size neden tarih verildi
Busmumyy deryakrgz merhaba 24 eylülde 39.haftamıza gün verildi ❤️ aslında 38+4 de diyebiliriz :) ikinci gebeliğim ilk gebeliğim sezeryandı
Busmumyy bellaaaa merhaba ilk doğumum sezeryandı keyfi istemiştim bu da ikinci doğumum bu da sezeryan yine ben istedim❤️
Busmumyy curlyanne çünkü sezeryan tercih ettiğim için canım :) 38+4 de 24 eylülde Allah izin verirse sezeryan olacağım