A_nuur19 Kızlar en son 20 temmuzda oldum geçen hafta kadın doğuma gittim bugün de sonuç almaya gittim tarlusal yazdı sizce kullanmalı mıyım birisinden adet söktürücü gebe kalmayı geciktiriyor diye duydum doğru mu kullanayım mı sizce
[silindi] A_nuur19 adet söktürücü Zaten sizin adetiniz sökülmemis bence kullan doktor yazmış neticede
YuvarlanamayanPaanda A_nuur19 yok hiçbişi olmuyo bu gebelikten önceki oğlumda kullandım adet olmadım hamileumişim bundada gecikince test deneyim dedim tarluslda almıştım bi baktım çift çızgı aman test yapmadan içme
melkor Denizz44 bnde adet gelmeyınce tarlusal kullanırdım gecikince direk tarlusal kullandım ama gebelık varmış ilaç bitti adet olmadım şaşırdım ama neden olmadı diye olmuyordu benım bebek ihtimal vermedim ama sonradan geç ögrendım bebek olduğunu
Denizz44 melkor ya benimde 5 gün gecikti ara ara leke geliyor açık pembe afedersin peçeteyle silince öyle aktif bir leke kanama yok bende kullanmayı düşündüm tarlusal reglm sökülmüyor diye
A_nuur19 1992sgirl Canım işte en son 20 temmuzda regl olmuşum geçen hafta çarşamba gittiğimde gebeliğee de bakmış yok 0.6 ayın 3ünde yani
1992sgirl A_nuur19 anladım canım kullan o zaman bayağı geçmiş. Geç döllenme durumu olabilir mi diye düşünmüştüm