Kızlar selam 17 haftalık hamileyim. İkinci bebeğim. İlk bebeğimde şeker yüklemesi yapıldıktan sonra gebelik şekerim çıkmıştı. Son ayda birden inanılmaz kilo almıştım. Şimdi ikinci gebeliğim ve gebeliğimin başından beri geceleri inanılmaz ayak yanmalarım oluyor. Bazen asla uyutmuyor bazen ise uykudan uyandırıyor. Resmen acı çekiyorum desem yeri. Hoş gebeliklerden önce de vardı bu ama hiç bir tahlilimde şekerle ilgili bir sıkıntı çıkmamıştı. Şimdi araştırdığımda gizli şeker olabileceğini öğrendim. Arkadaşlarım ise böyle doğumun zorolabileceğyini felan söyledi. İnternetten az bi araştırma yapayım dedim beni de öldürdü çocuğuda resmen. Çok korkuyorum “sanki bu doğumda ölecek mişim gibi hissediyorum “ Bu araştırmayı yapmadan önce de vardı bu kaygı. Çünkü ilk doğumumda da sorun yaşadım. Bana doktorum asla böyle bişey demedi sadece bebeğin kafası büyük olduğu için çıkması zor oldu felan dedi. Ama tansiyonumla ilgili bir sorun olmuştu doğumhanede destek felan çağırdılar onu hatırlıyorum. Şimdi başka bir doktorla devam ediyorum. Yarın kontrolüm var ve kendisi ile detaylı olarak görüşeceğim bu konuyu. Hoş “ Evet doğumda sen veya bebeği kaybedebiliriz” der mi o da ayrı bir konu. Ama bunu yaşayan var mı aranızda , ben mi evham yapıyorum bilmiyorum ? Offff