CnsyeniHamile mamyfat93 aklında soru işareti kalmasın diye yaptır bence yani kalan 6 ay da acaba demek var içinde hep bi şüphe kalacak benim kalırdı yani
Brnaebu Bende sordum doktora 2 liyi yaptirdim zaten onu yapinca ve iyi cikinca 3 lü ve 4lüye gerek kalmadigini söyledi yine de herseyi Rabbim bilir zaten doktorlarda bu degerlerin kesin dogru oldugunu söylemiyor tahmini degerler diyorlar.