Ben 10.haftaya kadar bir şey hissetmedim ama kızı daha çok istiyordum sonra 10.haftada ilk kalp atışlarını duydum ve tam o an içime düştü erkek olacağı, merak bile etmedim sonrasında o kadar emindim yani o kalp sesinin bir erkek evlat kalbi olduğuna, sonra 16.haftada doktorumuz tam göremedi kıza benziyor dedi biraz heyecanlandım kız olabilir mi cidden ya diye, biraz tatlı ye yeniden bakalım bugün dedi. Sonra gittim bu sefer de erkeğe benzetti, haftaya gel dedi 😄
Gittik ve nur topu gibi bir pipi 😄