ayseozbek Yademm sizinle ayni haftadaydik diye hatırlıyorum. 21.haftadayiz. Bizede ilk erkek sonra kiz dediler. Çarşamba detaylı ultrason var. Size bugün erkek mi dediler maşallah 🤭🐥🥰
Yademm ayseozbek ben 13 haftalık canım doktor bugün büyük ihtimalle erkek dedi ilk kız demişlerdi bakalım hangisine inanıcaz 🫢
Melikesemih12 Yademm bana ilk erkek dediler kızlar 11 de yüzde yetmiş seksen bugün 15+6 dayız kız dedi yaa olur mu
valeriaa_ Yademm erkeğe benziyo ,ben ilk günden beri erkek demiştim size 😃 hatta dr kız dedi dediniz ,sonra tekrar bakınca erkek dedi demiştnz 😃 bence yüksek ihtimal erkek
Yademm valeriaa_ Vallada biillada bildin galiba yüzde 70 erkek dedi ama bak burdakilerde pipi değildir diyo ben sana ve doktora inanıyorum vardır heralde kadının bi bilgisi yaaa😂
Ebraripekkk valeriaa_ banada bakabilir misin cnm https://i.hizliresim.com/9dj1wot.jpg?_gl=1*shmnub*_ga*NTU2OTcwNDIuMTc0OTUzNTYwNQ..*_ga_M9ZRXYS2YN*czE3NTIwNzI3NjQkbzgkZzEkdDE3NTIwNzI4OTkkajQkbDAkaDA.
nisanisao valeriaa_ valeriaa_ bizede tahminde bulunur musunuz 12 haftalık doktor erkek tahmininde bulundu
gamzetrk ayseozbek özelde mi dediler acaba banada 15.haftada gittim göstermedi doktor baya baktı kapattı önünü son dakikalarda zorla da olsa pipi gördüm sanki kendini erkege alıstır dedi farkli özel doktor a gitmiştim cinsiyet iç’in bn hala kız hissediyorum direk pipiyi görsem heh erkek bu dıcektım ama bilmiyorum bakalim bu hafta kendi doktoruma randevum var o ne dicek