Catperson Seahar hıçkırık olabilir mi acaba diyorum, ben de yaşıyorum baş geliş pozisyonda bebeğim. Belli aralıklarda oluyor aklıma hıçkırık geldi ama doktora henüz gidemedim. 🫢
mavideniz9696 Seahar hıçkırık. Bebek baş aşağı doğum pozisyonuna geçmiştir o yüzden hıçkırıkları orda hissediyorsunuz
Catperson Seahar baş geliş normal sizinki de sanırım o anlama geliyor🫢 kafası aşağıya baskı yapıyor hareket ettikçe