Hiç bişey hissetmiyorsun. Vakumlu sistemle yaparlar heralde sorabilirsin bunu. Kendıne gelince hemen çıkarıyorlar yanına sadece ped alman yeterli olur hafif kanama oluypr adet kanaması hatta leke gibi .narkoz da hafif veriyorlar bu yüzden uyanırsın hemen ağrı acı yok